شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۴:۰۴:۴۲

در ماه‌های فوریه و مارس
تولید نفت آمریکا روزانه حدود ١٠٠ هزار بشکه کاهش می‌یابد
ایران دریلینگ: تولید نفت آمریکا از میدان‌های خشکی طی ماه‌های فوریه و مارس ٢٠١٦ حدود ٩٢ هزار بشکه در روز کاهش خواهد یافت. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از شانا، تولید نفت آمریکا از برخی میدان‌های خشکی این کشور کاهش می‌یابد، بیشترین کاهش تولید از میدان ایگل فورد به میزان ٥٠ هزار بشکه خواهد بود. براساس گزارش اداره اطلاعات انرژی آمریکا، تولید نفت از میدان ایگل فورد از یک میلیون و ٢٧٢ هزار بشکه در ماه فوریه به یک میلیون و ٢٢٢ هزار بشکه در ماه مارس خواهد رسید. در میدان باکن نیزتولید نفت از یک میلیون و ١٢٥ هزار بشکه به یک میلیون ١٠٠ هزار بشکه می‌رسد، اما در میدان پرمین تولید با افزایش روزانه هزار بشکه به روزانه ٢ میلیون و چهار هزار بشکه در ماه مارس خواهد رسید که به نظر می‌رسد از ماه‌های بعد روند تولید از این میدان نیز کاهشی شود . اداره اطلاعات انرژی آمریکا پیش‌بینی کرد روند افزایش بازدهی حفاری همچنان در ماه‌های آینده ادامه یابد، انتظار می‌رود تولید به ازای هر دکل حفاری برای چاه‌های جدید به روزانه ٥٠٤ بشکه در ماه مارس برسد. این رقم در ماه فوریه روزانه ٥٠٠ بشکه بود، در حالی که در مدت مشابه پارسال ٣٥٢ بشکه در روز بوده است.

براساس این گزارش، شرکت‌های فعال در بخش بالادستی نفت همچنان سرمایه‌گذاری خود را کاهش خواهند داد به نحوی که انتظار می‌رود سرمایه‌گذاری در ناحیه آمریکای شمالی در مقایسه با سال ٢٠١٥ حدود ٢٣ درصد کاهش یابد. در هفته گذشته تعداد دکل‌های حفاری فعال آمریکا نسبت به هفته گذشته با ٤٨ دستگاه کاهش به ٥٧١ دستگاه رسید که ٨٨٥ دستگاه کمتراز مدت مشابه پارسال است. تعداد دکل‌های حفاری فعال در کانادا نیز با ١١ دستگاه افزایش به ٢٤٢ دستگاه رسیدکه ١٣٩ دستگاه کمتر از مدت مشابه پارسال است، تعداد دکل‌های حفاری فعال در دیگر نقاط جهان (به غیر از آمریکا و کانادا) نیز با ٥٠ دستگاه کاهش به ١٠٤٥ دستگاه در ماه ژانویه رسید.


  کد خبر : 963
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :